søndag den 8. december 2013

5-6-7-8. december.


Ja, der blev lige et par dage der ikke kom med her i december
.
Vi var oppe hos min far i Skagen for at sige glædelig jul. Det blev lidt anderledes.
Tirsdag blev min far indlagt i Hjørring. Vi blev hos ham til torsdag, hvor han var stabil igen.

Så begyndte køre turen ned gennem Danmark i blæsevejr, vi håbede at vi kunne nå over inden alle broerne lukkede. Vi var en af de sidste biler, der kom over fra Jylland til Fyn, så var der lukket på alle broer. Så er det jo dejligt vi kunne sove og være hos Heidi i Ringe, der fik vi rigtig god forplejning.
Vi kørte fra Hjørring torsdag kl. 10.45 var hjemme fredag aften kl 17

Det blev en lang og hård tur.





 Vi holder ved storebæltsbroen fredag kl. 11.30


Så er vi på vej hjem :)




Dejligt mad hos Heidi + jeg fik denne fine sten, med lys :)


Da vi kom hjem troede vi at det hele var overstået.
Lørdag morgen blev vi ringet op at vores campingvogn var total skadet, den var til reparation, der hvor den stod var det hele oversvømmet. ØV

Senere på dagen gik så min opvaskemaskine i stykker. Og vi skal havde 24 gæster i dag.
Så det bliver fælles opvask :)

Rigtig god 2 søndag i advent til jer, og jeg glæde mig til en ny uge med at vores daglig dag igen kan blive normal.

K.h 
Jette

10 kommentarer:

lam sagde ...

stakkels jer sikken en omgang ,men godt din far er stabil og i trods alt kom helskindet hjem

Karina Beck sagde ...

I er da rigeligt blevet udfordret på det sidste!
Jeg ønsker jer en dejlig afslappende søndag.

kortmager sagde ...

Håber det går fremad med din far. Og godt at i kom helskindet hjem igen! Det har jeg været noget af en prøvelse de fleste steder. Det er godst nok en stor opvask at gå i gang med LOL. Men hvis man hjælpes ad,er det ingen sag. Her i huset laver ve et spil med terninger. (har arvet et stil og glas som ikke må komme i opvaskeren - og som jeg tit bruger, når vi er mange)) den der slår 2 6ere, skal i køkkenet. Der skal hele tiden være 4 derude, og ved bordet bliver man ved med at slå terninger. Det er meget sjovt, alle kommer i gang og der bliver grinet og snydt. Herligt.

maria sagde ...

Hold da op det var noget af en tur hjem :-) håber det går godt med din far

Maryann Laursen sagde ...

Åh nej, det er bare en af de uger, som man hhelst vil rykke helt ud af kalenderen. Håber det går fint med din far nu så? Og forhåbentligt er der en forsikring, som dækker campingvognen også, og jeg tror da faktisk godt, man kan købe en opvaskemaskine idag også?? Så kunne det måske være en "lille" ekstra julegave til jer begge ha ha ha.
Håber da at næste uge bli´r MEGET bedre for jer.

Dorthe sagde ...

Håber da din far har det godt igen!
Sikke en tur gennem Danmark - tænk at det kan tage så lang tid :)

Godt Heidi kunne huse og forpleje :) og sikke en fin lyssten du fik.
God adventssøndag.

Annette / aka sagde ...

God bedring med din far. Det er altså noget af en lang vej, når der også er problemer.....men held i uheld, at I var der.
Sikke en tur. Det har været lidt spændende at følge på FB. Og du kan tro, jeg var lige ved at skrive og tilbyde mig...for jeg kunne se problemet. Men tænkte nok at Heidi var en mulighed. Og der spiser man sørme godt, kan jeg se.
God søndag med alle dine problemer......hold da helt op, hvor det ramler for dig !

Mette sagde ...

Uh..det er en lang tur. Mine bedsteforældre boede på mors - og det synes jeg var LANGT...Den der med terningerne (kortmager) skal jeg huske, for opvasketjansen er aldrig den folk melder sig frivilligt til. Godt at i nåede helskindet hjem - husk at i altid er velkomne til at kigge ind og få kaffen på vejen (bor ved motorvejen ved Storebæltsbroen)

Lisa Rasmussen sagde ...

ÆV,ÆV, sikken nogle dage i har oplevet, kan godt forstå at I trænger til ganske almindelig hverdag igen!!!!!!!!!!!!
Håber din far stadig er i god bedring og kan komme hjem og fejre jul.
Sikken nogle lækre layout du har lavet med mange skønne detaljer og herligt at der er kommet liv i Fru Worms blog, det nyder jeg ;O)))))

Pia sagde ...

sikke start på december håber for dig at resten af måneden bliver sjovere
knus PiA